Najlepsze inspiracje
zamiast gotowych rozwiązań.

Nowe

Pięciogwiazdkowy dzień :)

Trzy kroki ku lepszej wydajności

Zarządzanie czasemMamy tu dwa względzie trzy kluczowe sprawy w dziedzinie psychologii zarządzania czasem. Po pierwsze, należy jasno określić własne priorytety i uznawane wartości – i zacząć żyć w zgodzie z nimi. Po wtóre, poświęcić się stałem doskonaleniu, osiągnąć perfekcję w tym, czym się zajmujemy. I po trzecie, trzeba się upewnić, że realizowane cele i zamiary współgrają ze wspomnianymi wartościami i przekonaniami.

Przestrzeganie tych zasad i roztropne rozporządzanie czasem w dążeniu do zgodnych z wyznawanymi wartościami celów oznacza w istocie nieprzerwaną satysfakcję, czerpaną z codziennego życia. Ktoś, kto tak postępuje, kipi energią i entuzjazmem. Okazuje pewność siebie i angażuje się bez reszty w to, co robi. Staje się coraz bardziej kompetentny i twórczy, wytrwały i zdeterminowany.

Rozsądnie wykorzystując czas, zrobisz więcej, a twoje dokonania zyskają na jakości. Nabierzesz szacunku do siebie, umocnisz się w poczuciu własnej wartości. Będzie jeszcze bardziej dumny z siebie i ze swoich osiągnięć.

Źródło: Brian Tracy, Zarządzanie czasem, Muza S.A. 2006, s. 23

Słowa kluczowe:, ,

Trackback z twojego serwisu.

Pozostaw komentarz

%d bloggers like this: